

Another excellent episode.


Another excellent episode.


Pourquoi c’est de la merde ?
Subtitle, never dub.


We could have a file, like robots.txt, that tell them they aren’t allowed. They would respect it, surely.


The steam deck huge price increase gives me little hope for a decent price steam machine.


Quelle serait ta solution ?


C’est plus simple de cacher les horaires que d’être à l’heure.


She blames competitiveness? Have you tried to inovate instead?


Une bonne nouvelle pour commencer la semaine.


Their website doesn’t give me much confidence, going to Cloud VPS gives a 404 page.


La justice est une blague : figure 1.


Au moins c’était Français.


I’ve tried it but once logged in, the app wouldn’t load a second page. I’ve tried several versions, two instances but the only way to load a second page was for me to browse as guest.
As I didn’t see someone else having the same issue I suppose it’s from my end.


Make Wero good, and the standard. I want to be able to buy from a website using Wero, not Visa/Mastercard/Paypal.
We still don’t know anything about the phones’ specifications, prices.


There is even a demo.
In my case I was hesitating between mailbox and soverin, and I’ve chosen mailbox for the pricing. I still use my mailo account with a free tier for the moment.


Isn’t that Nio?
Edit: didn’t see it had been answered already


Tu voudrais que ça soit où ? Scaleway c’est quand même sérieux.
J’ai pas souvenir d’avoir passé 60h/semaine a bosser, n’y d’avoir “perdu/gagner”. On dirait que tu as une vision concentrée sur les grosses prépa parisiennes qui visent uniquement le concours Centrale alors qu’il y a pleins d’autres prépas.
Certains s’arrêtent dès le début de la première année, ou a la fin de la première. Les profs ne te font pas passer en deuxième si tu n’as pas le niveau ou que tu n’est pas fait pour ce type de classe.
Les enfants peuvent aussi aller en université, à la place d’une structure très encadrée ils se retrouveront beaucoup plus libres. Certains sont plus a l’aise dans un type que dans l’autre.
A part le Travaux d’Initiative Personnelle Encadrés (TIPE), je trouve le système de prépa très bon.